poniedziałek, 5 września 2016

Wyjaśnienia

Hej wszystkim ;)
Wiem, że dawno nie pojawił się żaden sensowny, czy dłuższy post, ale ostatnio mam dużo na głowie. Poza tym wiecie rozpoczęcie roku, te sprawy.
Chciałam was bardzo przeprosić. Również za to, że rozdziały były bardzo krótkie, ale nie chciałam was zostawiać z niczym.
W najbliższym czasie dodam OS na 1000 wyświetleń!!!
Co prawda jest już trochę ponad 1000 (Dziękuję Bardzo!!! <3), ale jak wspominałam miałam mało czasu.
Niedługo postaram się dodać jeszcze rozdział ;)
Mam nadzieje, że jeszcze ktoś będzie mnie czytał xd
Przepraszam raz jeszcze.
Besos ;***
                                             ~Tinita Blanco

               Jortini na przeprosiny ;***

1 komentarz:

Madziaa pisze...

Rozumiem <3
Sam jestem zawalona nauką a to pierwszy tydzień... ;(
Tym bardziej trudno przestawić się na tryb szkolny
Będę cierpliwie czekać ;*
To fajnie, że dodałaś ten post, żeby nas poinformować ;)

XOXO
Madzia